dilluns, 6 d’octubre del 2008

El que més m´agrada de Barcelona

Hola em dic Nabeel, sóc del Pakistan i el que mes m´agrada de Barcelona és l´escola per que faig moltes sortides i moltes festes. Tembé m´agraden els parcs de Barcelona i els meus amics de Barcelona i els meus professors i professors.
Jo em dic Shahzad i també sóc del Pakistan i mi m'agrada molt l' aula d'acollida i també jugar al cricket, el parc Güell i menjar gelats. Trobo molt a faltar els meus avis al Pakistan, però em quedaré a Barcelona. HOLA, em dic zoreez abbas i fa 9 messos que visc a barcelona. a mi m`agrada el parc güell, el parc miro, la platja, la sagrada familia, la pedrera, la rambla de les flors i el port i la piscina i també el tibidabo!!!
Hola, em dic Angel, sóc de l'Equador i fa 3 messos que visc a Barcelona. A mi m'agrada el futbol, sobretot el Barça i també el parc que hi ha a baix de casa meva. També m'agradaria algun dia anar a Portaventura. Trobo a faltar els meus amics, els meus avis, Guayaquil i la Sierra i les montanyes i el meus gos i gats.
Jo em dic Nika. Tinc 10 anys. Sóc d'Ucraïna. A mi m'agrada molt Barcelona, el Parc Güell, la platja i el zoo. Però trobo a faltar els meus amics d'Ucraïna.
HOLA, em dic Veronika, tinc 10 anys i sóc d'Ucraïna i de Buenos Aires, Argentina. De Barcelona m'agrada tot, però trobo a faltar més centres comercials, més amics i més diversió, perquè alguns catalans són una mica avorrits.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici